Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, October 21, 2010

Tentang Bulan..eh silap..Tentang Saya

Tentang saya bukan bermaksud menentang saya ok..tentang saya adalah saya nak bercerita tentang saya (ayat budak tadika lagi terbaeeekkk dari ayat ko jimah..huhu)

nama sebanar : azimah anuar

nama manja (manjo bona la ko) :
jimah 
mama (suami i panggil)
zie (ex boypren i panggil..hahah,lempang 8 das)

tarikh lahir : sila ingat ini ok,kerana ia semakin hampir   16-11-1982

tempat lahir : bahau (bukan hawau ok)

suami : sorang  (boleh jawab gini tak? muahah)
nama suami saya adalah Mohd Hizbullah (cube korg search kat gugel nama laki i, jambang2 serban2 sume kuar gitu kan) 

ni la suami i.......

ok, nah pipi i..lempang pelan2 eh
|
|
|
ni la buah ati pengarang buah pinggang iii

Yang mano satu?? yang berbulu lebat tu..hahahah..jangan lucah2 ok di hari khamis yang mulia ini..

of kos la budak kacamata tu wey.. yang blakang tu pakai kacamata kah? tidak kan????

Anak : anakanda ku pun BARU sorang..nama dia Muhammad Dhiyaulhaq Ikhtiari bin Mohd Hizbullah ( sape rajin tolong kirakan berapa huruf dalam nama itewww)

HAQ nama timanganku...

dah alang-alang tu kan, perkenalkan sekali la yang cun bak model kat belakang tu ye.. tu uwan kesayangan i... sian uwan, pak ulung, mak andak, mak ulu dah takdo dah..

The part paling sayu masa uwan cium dahi mak ulu masa nak kapankan..

uwan cakap: ko poie lah dulu, sok2 den poie sambil nangis...ok, air mata i dah berenang2 ok..

Al-fatihah untuk mereka yang telah tiada...

Tetiba hati i sayu ok, kenot kontiniu enimor..salam..




No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini