Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, October 28, 2010

kejadian itewwww

Seram, sebab laki aku tak tau ni..korang je yang tau..kalau laki aku tau cmne?? adakah beliau akan memarahiku??? adakah beliau akan menghantarku dan menjemputku ke tempat kerja selepas ini? adakah beliau akan membakar lori itu?? Bunuh, Bakar, Buang !!! giler serammmmmm ...auuuummmmm (soundtrack track 3..eh tetibe...)


Takyah ckp la cmane kekdahnye aku membrek emegency kat tengah2 tu...dan korang pun takyah ckp la sape yang betul dna sape yang salah di dalam situasi genting itu...sebab aku sedar aku salah n hope the lori sampah itu (thats y line dia kaler ijau) pun sedar kesalahan dia. DAH!!! full stop!!

B, from today i want drebar to send me to work then to take me home
(amacam kengkawan ayat BI aku? boleh jadi lecturer TESL tak???)
'
'
Mama nak drebar tu anta mama naek kete cenggini ghope..
'
'
pleaseee
'
'
jemput la masuk tuan-tuan dan puan2..pintu dah terbukak tu..

No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini