Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, October 21, 2010

no title

Nape tajuk camtu?? sebab banyak lak nak cite dalam entry ni rasenye..

Kerana blog ini dara lagi, so haruslah memperindahkan lagi keadaanya kan.. Apabila ia sudah tiada dara... ok takyah sambung ayat ni zimah..kuikui...

Apakah pekerjaanku ?????

Bloggers???
|
|
|

nampak sangat lah bukan eh kan..sila klik utk kompemkan lagi yang i bukan bloggers ok..wops silap, belum jadi bloggers.. huwaaaa....

so? tukang masak?
|
|
erk..yang ni betul la aku yang masak ni..
ada lagi entry masak memasak dalam zaman fotopages aku yang bukan setakat dah bersawang, dah jadik umah antu awwwuuuuuuuuuu (soundtrack serigala)...
 |
|
aku grad taun 2006
pastu i jual rokok uuuu..sape nak rokok??? boleh blah!! sesungguhnya rokok bahayakan kesihatan ye tuan2 puan2..
|
kat sini
|
|
antara rakan2 ku waktu itewww..memang 3 org je pun (bukan JEPUN) fomfuan nye..

then aku berenti / diberhentikan /terhenti / hentikan laaaa....
|
|
tetiba pada awal bulan 8 tahun 2009 datang lak surat panggilan dari JPA untuk jawatan skarang.. suko ati beb,suko atiiiii...tapi, tup2 aku di hantar bekrja di Pejabat daerah Tampin, N9..huwaaa... laki den kek temerloh wey..sob sob sob..

tapi siyes ar korang sume best..best sangat...walaupun i terpaksa drive hari2 2 jam lebih tau, minyak rm20 sehari, tetapi semua tu best bila kerja ngan korang..dalam pada tu aku mohon tukar..kahkah..puji bagai nak rak tapi sudah eh mintak tukar...
tuntutan wey...tuntutan...tuntutan kekeluargaan ok...
|
|
dan sekarang, di saat ini, di kala aku menulis blog ini.. aku di sini...
santekkk kannn..

dan lagi..

 










1 comment:

  1. ni yg den xbapo nak suke ni...xdok pun nama den dlm ni...ni dah luppo la ni..sapo yang bantu dia ni..huhhuhuu

    ReplyDelete

Sila taburkan pendapatan anda di sini