Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, October 28, 2010

McDonald Duck VS Keyefsi

Woooohaaaa...kito tolan liur dulu la pepagi buto ni ha yo...
Fuiiyyoooo...saya nak yang besaaarrr punyaaaa...
PANGKAL PEHA!!!
'
'
'
pastu dari sebosar gajah tu jadilah sekocik koci..korang tau ke koci? kuey koci...tak aci...dah dah..
'
'

'
'
hehe..sebonar eh ak cito, semalam i berlagak jadi orang kayo..pepagi buto poie mendodah ke mentakab makan Mc Donald Duck
'
'
 pastu potang en somi nak KFC lak, hmmmm..sila salahkan beliau jika sekiranya saya tiba2 pergi London Weight Management OKKKKKK.. Saya tak bersalah.. beliau yang bersalah...semalam saya makan ini sebagai hidangan dinner, boleh gitewwww..
pinggan ular A.K.A. snack plate..boleh....



Yang tak boleh adalah, hidangan itu ku serbu ke dalam perutku sejurus selepas aku main netball, ponek2 kuarkan poluh tetibo masukkan lomak ke dalam badan..hehe.. u alllll, petang ni ade match netball..jom main netball, wendu oooo...
i yang tengah shoot tu, boleh gitew??muahahha..kompem la tak kan u all, genting sangat keting dia tu..kahkahkah
'
'



No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini