Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, October 17, 2012

tepek gambar

lama tak tepek gambar sebab aku fikir dekat 67 kali nak transfer gambar, haha..mcm kan takde keje lain..

eh korang mmg rasa tak susah ke?

nak buutuhh la (instead of bluetooth), nak bukak simcard la (eh ke memory card??hahah)..susah

bagi aku tu susah

so ni aku amek gbr kat enpon tak canggih aku..
jap, nak stori pasal kawan aku pasal enpon tak canggih aku ni..

kawan aku ni biasa je orangnye tp aku perasan dia ni kalau dah ada satu2 benda yg dia baru dapat or beli,s eboleh2 dia nak tag kat pesbuk dia, nak canang (tapi bukan canang aku ada ni, aku beli ni) tapi ala2 canang mcmkan nak bg org tauuu je..gitewww

so agaknya dia ada rezeki lebih, dia beli la enpon slide2 SAMSENG tu

aritu dia tgk enpon aku (ok ape E5 kan? aku antara org terawal beli masa dia ni kuar, aku tgk dia masa tu pakai cokkia lagi dari e5 aku)..

minah baru nak up : u, takde wassap eh

minah cun tp debab : takde, enpon i tak canggih (padahal msl nak downlaod)

minah baru nak up: beli la kan, beli yang mcm i ni takpe dah

minah cun (aku) : takpe la, i tak minat la

dia (aku sakit ati dah time tu, ek ko eh) : tak canggih la u ni

________________________

ok skang ni perlu ke aku mention kat dia..

bahawasanya aku dah beli pun enpon camtu, tp aku tak pakai, aku bg laki aku pakai sebab series la aku kurang berkenan (kurang je ok, mana tau satu ari sok terbukak lak ati aku, ko jgn kutuk hokeyyyyyy, haha) nak slide slide ni

so sape lagi kaya (BELAGAK NIIIIII)

aku atau kau?

ko beli, aku pun beli

ko pakai, aku bg org

so tak perlu nak uppp sangat eh (walaupun aku nye e5 gak..haha)

ko tau aku ni kalau boleh nak beli je balik enpon 3310 tu ha, sebab senang nak taip sms dowh, lelap mata pun aku siap buat karangan tak lebih 120 patah perkataan, series beb lelap mata beb

aku tgk kat BB (instead of enpon slide2 ni), tp dia mcm enpon e5 ni jugak..huruf dia satu2 gak

sampai skang aku terkial2 kalau menaip sebelah tangan enpon ni sebab dia lebar sangat, tiap kali jawab sms time drive kompem kete terlajak2 sket (BAHAYO KOTTTT..jgn ikut hokey..hehe)

eh aku nak citer mende td ha??
 oooo gambar

nah..ni gambar

ni semalam

padahal nak balik kojo dah, 5pm dah time tu
masuk keto, tgk bawah

....
....

shame lak kasut aku ngan baju

baju tu beli masa kat lorong taib, eh ye ke? loroang ape eh? oo ingat dah, lorong kat jalan amsjid hindia tu. rm70 siap jait..baju cotton je..eh ada aku kisah ko pakai baju mahal, aku suka je bajumurah2 ni, boleh campak semua dalam mesin basuh..aku kan pemalas..lalalla

ni semalam gak..

macam lucah je aku tgk gambar ni..haha pelik aku

ni gbr jari aku yg tercedera semasa perlawanan 1 by 3 antara aku dengan ikan bagahak (takyah kedut2 kening eh sebab aku pun baru tgk ikantu smlm, sebelum ni tak pernah berkenalan pun ngan begahak ni..tp bile dengor nama dah mcm belahak je..kikiki)

tajam gilo ikan tu..korang google la kalau nak tgk gbr ikan tu..series mcm piranha gigi dia

ni plak...

walit gold..setakat arini aku makan ni je as a supplement tambahan..laki aku pun mkn benda alah ni

anak aku mkn gak tp dia nye kaler putih

rege pun lain sket, yg ni rm250, yang haq nye rm150

khasiat dia? ntah...hahahah aku mkn je sebab nanti laki aku bising beli mahal2 tp buat perhiasan..

cun gak apa kalau wat perhiasan sebab kaler pink..i loikeeee

** note : sila abaikan telur kat belakang tu..
korang carik telur mende? aku ckp telur ayam tu ha..isk isk..pemikirannnn..

No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini