Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, October 18, 2012

kuih talammmm sangat

banyak2 kuih talam ,kuih talam mana satu yg korang suke?

kalau aku, semua aku suka (ok,dasar pelahap aku ni..semua makan..tak tolak punyo..)

especially talam pandan.. talam ubi.. eh tu je pun talam yg aku makan rupanya..haha

ok, kalau baca tajuk aku ni , agak2 apa aku nak share kat sini?

resepi kuih talam??

cara-cara makan kuih talam??

ok, aku suke makan je, tp tak ponah buek laie kuih talam ni..punco eh satu jo, ko bayangkan kalau den buek kuih ni kek umah sini..namo jo dah kuih talam, of kos la setalam dapek ehhhh apstu lak takkan la 1 bancuhan tu dapek setalam jo kan, of kosss bertalam2..so ko boleh bayangkan tak kalau kuih talam tu dalam plastik sampah? boleh? ok kalau boleh, so takyah la den buek..sapo nak makan weyyyy?? kalau sodap buleh la bg kek jiran, kalau tak sodap??

ok sebenarnya den nak cito pasal manusio talam 2 muko (den la tu..hahah)

so org lain takyah terasa k, aku citer pasal aku je sebenarnya ni..

ok cito dio camni..

sok je la cito, boleh? haha..time rehat ni weyyyy..time REHAT..so kono rehat..

ok tata

sok eh..

sakit la ati ko sensorang..

hehe

ampunn
-------------------
ok2 sambung..

kawan aku kat utara nun ha, mengadu..dia ckp ada sorg minah ni tetiba call dia n tanya esok dia ada hal ke tak, coz nak suruh gantikan dia dalam meeting mende ntah..kawan aku lak agak2 mamai terkesima ntah mabuk tabita ntah hape, pun jawabbbbb OKKKKKK..

haha..

aku dgr dia jawab ok, aku pulun la kaw2 kutuk dia..

cewahhh ckp aku yo yo annn la ko kan, tup2 ko pun sayur..haha (aku nak suruh dia baca ni..)

tp mmg aku pelik la, padahal kawan aku tu bukan bestfrewn dia pun

dah la tak bestfren,slalu buat belagak lak tu..
tp dia boleh terkenangkan kawan aku ni nak mntak tolong..

beb, meh aku criter kat ko meh

ko ingat tak, masa kita belajar dulu, ada match futsal kan, dia pengarah program la

aku ni pegi je la tempat tu even aku takde jwtn pape pun (instead aku tgk pun mmg penuh muka kawan2 dia je jadi ajk). tapi aku mcm biasa la, mana2 hala pun aku ok je, sorg pun sorg la, lgpun aku suka sport. So masa aku g kat dia, aku ckp la, mu nak aku tolong pape, gitau la beb, aku ok je..ok then dia angguk (aku mmg suke menyebok kat majlsi org kan???)

pastu tup2 sampai la caterer, dia tanya kat pengarah prog ni nak letak mana, pastu dia pun n dayang2 dia bangun la nak uruskan..tup2 dia nampak muka aku, dia pun dengan selamba arahan dia..eh u, td ckp nak tolong kan, meh tolong meh..

aku ok je ni sebab aku nampak dayang2 dia pun dah bangun kan, so aku just tolong..

tup2 akuuuuuuuuuuuuuu sorang rupenye yang duk hangkut2 n asing2kan agih2kan makanan tu

mcm syiallllllllllllllllllll kan

dayang ko seronok la, ko kompom2 la aku nmpak mmg ko tgh uruskan. yang dayang ko tu pahal?

cukupppppppp lah sekali aku kene, dari aku ikhlas terus ilang ikhslas aku..bukan ko nak hulur pun nasik tu sebungkus utk aku, lagi la takde belas aku rasa..ok, cara aku bercakap mcm aku mengharapkan sangat nasik bungkus tu kan? bukan, maksud aku nak sampai kan adalah..kalau orang dah berbudi, kau berbahasa..aku faham menatang alah tu mmg tak cukup pun sebab aku bkn ajk pun..
tp tulah, budak2 lagi korang ni..aku tau

sian..

jawatan tinggi dah..

layanan nak vip je..

tp adab budi bahasa takde..

bukan tak tau ye..

tau ofkos tau kan, cekgu ada ajar (if tak silap aku skrg dia ngaja gak)..tapi TAKDE

beza ye tau tau ngan takde..

kawan (mekkkk)..ko baca ni eh, pastu mesti ko teringat nape aku beria2 suruh ko tolak balik OK ko tadi eh, sebab aku dah penah kene, n aku tulis ekslusif utk kau, sebab aku tak eprnah stori benda ni kat sapa2 pun..

No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini