Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, October 30, 2012

teraburrrrrrrrr gedebushhh

aku baru je tepek gambar ni kat pesbuk sebab aku rasa gambar ni cun (boleh baca : sebab aku rasa aku cun dalam gambar ni). pastu kwn aku tegur, ko ni pegi lngkawi dah lama tp baru tepek gambar. aku jawab: aku segan nak tepek gbr masa aku on that time, sebab aku rasa mcm poyo. 
lepas aje aku ckp camtu, terus aku rasa aku poyon on that time
kahkah
bangang lak ai statement aku
ehs eries aku suka gbr ni, tak sia2 aku masuk course amek gbr dullu
rule of third
phewww seb baik ingat lagi
masa ni kat Awana Porto Malai Ali kat langkawi
aku duk je kat wakaf dia kat situ sambil mkn kcg cerdik (sebab aku tak berapa nak cerdik)
ala2 memang menginapkat situ kan
kahkah
padahal ko duduk sandy beach resort
ala, takde lak gbr sandy tu tp cun bilik dia
aku suke
dulu aku pernah survey rege kat awana ni, ada je bilik dia yg below rm200
tp nama aku nak duduk otel2 mewah2 takde lah kan
aku bukan nak duduk otel tu
aku nak berjalan
nak shoping
so duduk la kat sandy tu tp rm150 gak 1 mlm bilik dia
pada korang mungkin murah, tp pada aku yg duduk dlm bbilik 5 6 jam je, mcm membazir gak kalau bayar mahal2
dah la check in pun lambat 
biar lah hai
sebab sarapan dia best, taraf hotel
oh, lupe
rege rm150 include sarapan for 2 person
ok la tu rege dia
padahal yg makan 3 org


ngeh ngeh, masa ni kat underwaterworld..brape rm eh masuk? aku pun lupa..
i have no word to say bout this place, just nak bgtau..

kalaulah tun mahatrhir datang n tengok balik tempat yang dia ilhamkan ni, mesti dia sedih

tak terjaga langsung

sunyi

mcm lalu kat dalam penjara

have to do something lah, org yg datang bukan tak ramai, sebab mana sangat lah nak pegi kalau tak ke situ salah satu tempat menariknya kan

mmg dah ada bad review pun kat blog2 yg dah pegi, tp masa tu dah checkout, so nak pegi mana lak lagi kan sebab flight 10pm, so nak taknakpegi gak la sini


ni masa bila eh? kat bahau rasanya ni..yup kompom kat bahau time ni..
kalaka la ko ni haq

dari air muko ko ni, mcmkan tgh kelebet sideburn (betul ke eka cenggini??) dia tepi tu, haha

elok ke tak apek ni potong

cewah

tp ini budak dah behave, dah pandai, ye lah dah besar kan

maksud aku bukan pandai sampai 8*9 dia boleh jawab, tp dah boleh faham la kan

dulu jangankan duduk berkelubung cenggitu, ngan bapak2 eh sekali berkelubung time nak gunting rambut dia

haq ohh haq

ko slalu buat mak abah ko pitam

pitammmmmmmmmmmmm

aritu, babah dia takde outstation kek perak..dia tgk katun malam tu, aku pun sound..

ibu gorjes : abang, ibu nak tukar berita eh

anakanda : takyahhhhhhhhhhhhhhhhh
ibu tido lahhhhhhhhhhhh
siap topok2 ponggong mantop aku

haha

sukati ko je kan


nama : en bull
umur : dah 30 tahun..wowowooo dah tuo..haha
profesion : penanam bungo terulung

gitu..

dio tanam potang tu, malam tu bungo2 tu sumo lunyai sobab dio tanam botul222222222222 dokek tompek air ujan mencurah2 turun tu..

sian..

ilmu kene mantop jugak ye bang..

haha

aku? ilmu mengondem je la

kehkeh


ni gbr kek

kek maso raya aji aritu

dah boleh dikira kek wajibul den buek tetiap taun

sonang? buleh la

yg susah time nak basuh pinggan mangkuk bagai tu jo

haha

yg lain2 wa ok, tade hal, 15 bijik pun wa ok

time membasuh je wa tak ok

resepi??

lain kaliiiiii

tak koser


 angelina jolitttttttttt

the stori?? malas

one word

budak baik memang cenggitu

affffaaaakk futangka budak baik memang cenggitu aaaafffffaaakkk

sapo tau mandrem ni?

kahkah



pagi2 buto sebolum poie kojo, kito kono motivasikan diri sndiri dgn menengok muko sndiri setolah 2 minggu memakai tabita..

kehkeh

tp mntak maaf ye tuan2 dan puan2 sekelian..

akak lum rasa perubahan itu

kuikui

kalau akak pakai camera 360 tu, kompom mabeles muka akak



ni makanan yg akak mkn 2 malam yg lalu semasa ketiadaan suami akak yg tercinta kerna outstation..

sian..

tu kari daging korban

taun ni akak tak masuk, adik beradik n sedaro maro masuk lah

akak tak masuk

tp akak dah buek korban dah 3 tahun lopeh

insyaallah,a do joki akak masuk taun dopan

bersedokah lah selagi terdayo

jgn dipikirkan duit setakat rm450 utk 1tompok tu

tompok tau?

1 tompok,,,2 tompok...3 tompok..

No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini