Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, December 28, 2010

cuti2 di langit tinggi...

malas nak ckp, tapi rajin nak tulis..apahal ko jemah????

so,dipanjangkan cerita, jumahat lopeh we all (aku,b, haq n mak mentua) g cameron. kalau korang nak tau (nak kerrrr????) akak ipar aku duk sane, dah lama dah since dia kwen dulu kot (yeke?? layannnn). pastu dia ada gak wat sewa 2 bijik apartment dia beli,kalau korang nak lepak sane nanti gtau la aku,rege kawan2 aku tak jamin la, tp mebi kalau nak compete rege ngan org lain, abang ipar aku boleh bg la..

perghh series beb cerite aku..haha..

dah lah, layan gambor je le eh, aku xde mood nak tulis pepanjang, pinggang aku tgh sakit ni.. apo lak kono mengono jari yg menaip ngan pinggang yo tak..ahhh lantak la,suko ati den la, dah jari den taip cenggitu,den layan kan ajo. kang kok den taknak taip camtu kang merajuk lak jari jemari tulus mulus dne ni kang..

ok dah dah dah dah

so, disana adalah amat ssejuk..aku tgk kat suhu mardi tu 15 degree..pastu lak ado lak kwn den ckp,15 degree tu sojuk ko? dio bukak ekon opis eh 15 degree tak sojuk pun..ok  makluman, itu adalah menunjukkan bhw ekon ko kono p anta servis tu baiii..hahah..

dah,layan pict hokey..

 mat haq memengsankan diri dan hampir memengsankan ibu dia


sleeping beauty..dah mcm fomfuan dah anak ibu ni


korang bayangkan korang hangkut beras 10kg..sebab mat haq skang 10 kg..huhu..namun senyuman dalam keterpaksaan itu fenting ye tuan2 dan puan2

cubaan mengedjus kegelapan antara kecerahan menggunakan e5 ku..hadoi..ponek sonyum, ponek possing, laguuu tuuu gak..


eh tetibe resakse dah bangun..huarrrggghhhh!!!!

dan lagi..peewwwiiitttt mat haq dah jalan oooo..tp kono pogang tangan dio sobab brek eh tak berfungsi lagi

saat terbaik bersama keluarga tercinta

tak tihhh tak tihhh..apasal cenggitu bunyik eh ha?? tolong jawab..


dan penutup nya...adalah lelaki ini yang selalu memuja...eh ternyanyi sudah...


1 comment:

Sila taburkan pendapatan anda di sini