Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, January 15, 2013

macamana kalau aku..

jenazah dah pun dikebumikan di tanah perkuburan di kg isterinya..

isterinya..

mungkin kini saban hari meratap hiba atas pemergian suaminya..

ku dpt bayangkan dia hari2 akan ke pusara suaminya..

meratap..

meratap..

mengenang nasib diri..

di usia yang muda, beliau telah diuji dengan ujian yang maha berat ini

dengan dua cahayamata cinta beliau bersama arwah suaminya, mampukah beliau meneruskan kehidupan ini

segala2nya terjadi sekelpi mata

mungkin beliau tertanya2, kenapakan semua ini bukan mimpi??

aku terfikir dan seringkali terbayangkan

bagaimana beliau dapat menempuh hari2 mendatang..

dan kini..aku membayangkan..

bagaimana kalau dia itu aku??

mampukah aku melangkah kaki yang berat ini

menuju ke masa hadapan

bersama2 anak2 penyambung kasih sayang..

al fatihah buat suami beliau..


No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini