Total Pageviews

Search This Blog

Monday, July 25, 2011

ampunkan saya

Moga Allah ampunkan dosa-dosa saya..

Dosa2 saya dengan mu ya Allah
Dosa2 ku dengan suamiku ya Allah
Dosa2 ku dengan ibu ku ya Allah
Dosa2 ku dengan ibu mertua ku ya Allah
Dosa2 ku dengan abah ku ya Allah
Dosa2 ku dengan ahli keluarga ku ya Allah
Dosa2 ku dengan ahli keluarga suami ku ya Allah
Dosa2 ku dengan rakan2 sekerja ku ya Allah
Dosa2 ku dengan rakan2 sepermainan, sehidup semati
Dosa2 ku pada bekas2 teman ku
Ampunkan daku
Sesungguhnya aku terlalu sayu hari ini
Ada sesuatu yang tersemat di dadaku
Sungguh, aku perlukan seseorang untuk berkongsi
Tapi aku tak pernah mempercayai sesiapa
Seolah2 aku bersendirian
Tapi aku tau aku ramai kawan
Tapi untuk meluahkan apa yang terbuku di hati ini, hanya Allah yang mampu mendengar
Sungguh, aku adalah orang yang paling riuh walau dimana2 pun, tapi ada sebab, kenapa? Sebab aku nak hapuskan luka lara di dalam hati ni..
Anak..
Itulah pengubat duka lara ku tika aku teringat2 kisah luka yang ada dalam hati ni
Ya Allah
Panjangkan umur ibu ku, abah ku, suami ku, anak ku agar aku boleh menghapuskan dosa ini, kerana buat ketika dan saat ini, aku tiada kekuatan itu..
Pada suamiku, mama mintak maaf dunia dan akhirat atas segala2nya..
kerana mama tak sempurna seperti insan lain
Mama sayangkan u

No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini