Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, November 11, 2010

EX

apakah ia??

motor kah ia?

yang ni makcik gugel "ex" dia kuar gambar camera EX-F1
bukan...bukan..nehiii....

'
'
takkk..saje je nak tanye korang..korang kompem ade ex-girlpren or ex-boypren kan. aku ngaku aku ade ex, brape? boleh wat team bola sepak kot..muahahha..tak pun team futsal..tak pun team badminton bergu ngan ling chong wei..eh ling ke lim eh? tak ingat lah, sori la mr champion eh..

aku dah mengaku kan aku ade ex,so ape relationship aku skang ngan ex-ex aku tu?? ade yang jadik kawan, ade yang senyap membisu n ade yang tetiba lak mcm nak mengembek2 ngan aku balik..eh apakah? i dah bahagia ngan hidup i ok, dont disturb me me ok..i org yang setia (ayat ni mmg boleh pakai, bukan setakat cakap je).

Ape yang aku nak bebel pasal ex ni sebenarnye? entah la..aku ade membenci seseorg yang bergelar ex, tp bukan ex aku..aku sayang biasa-biasa je ngan ex2 aku. dia ni (maksud eku sseorg yg prnh bergelar EX) dah mengganggu gugat idup aku,walaupun aku maafkan org yg terlibat dalam kisah tu,tp dia ni aku takkan maafkan. aku akui aku tak pandai nak memaki hamun (sobab eh bilo den maghah org tu,den yang akan nangih, apo pesen eh ntah)..tp pada aku,dah aku sound baik-baik tu paham2 la kan..ko bukan takde life ko,aku tgk mcm bahagia je, so watpe ko nak ganggu kebahagiaan org lain. tu yang aku tak paham tu..tp aku pahamsebenarnye, JELES. tu je la pengubat eh, dapat lak yang ex dia tu jugak melayan..hmm tu yang menjadi tu kan..takpe2,aku tak marah, tp satu je yang terpahat kat ati aku ni..AKU JADI SEORANG YANG TIDAK LAGI MEMPERCAYAIMU.. nasib la nak rimas ke ape kan, aku dah jadi cenggini pun sebab diorg kan,so harus lah terima hakikat ni..pastu tetiba lak ade ex 2. maksud eh, ade lak 2nd ex..adoii aiii...memang tak patut nak cemburu tak memasal,tp cara tu..aku ulangi CARA TU. kalau ko takde pape nak sembunyi,fine! cakap kat aku, cerita sume kat aku .aku bukanlah zalim sangat..ni nak menyorok2, memang bila aku dapat trace tu takde mende pun yang ko sorok2kan, tapi pahal ko sorok? taknak bagi aku jeles??sori la..aku ade skill ala2 hackers sikit tau,.mahahha...so sila takut ngan aku ok..

sebenarnye aku nak crite satu bende,tp mcm tak sedap ati..mm aku cuba ckp berlapis2 macam kuih lapis lah eh..

alkisah..
'
'
mmm takde kekuatan beb
'
'
try ar
'
'
one fine day,seseorg yang pernah bertakhta di hati tetiba muncul..bukan lah macam cito JUON tu muncul eh do,tetibo dio muncul di alam maya la..ok fine..aku kan dah bahagia,so takde hal lah nak jadik kawan kan..tp dia?? hadoiii...Polak den..(maghin2 kok kito ckp cenggini..Polak den..mesti ado org jawab..polak poie lah mandi)..ok,org bukan lahir ngan ic xxxxxxx-05-xxxx mebi tak paham, tapi takpo, tak kene cubit pun kalau tak paham..sampai mano dah tadi ha? huhu..
'
'
ok.POLAK..
'
'
aku tgk dia pun dah kawen, dia pun dah ade anak..so aku pun same..so boleh tak faham keadan sekarang dan situasi sekarang..ko bahagia,aku pun bahagia..so wat else?? bila kau persoalkan,dia jawab, dia masih terase sakitnya ati bila aku tinggalkan dia dulu..muahahhah..apakah???? dulu is dulu ok, zaman2 sekolah tu anggap je la zaman budak2 tak matang..boleh??
'
'
ade lagi nak crite,tp dah la kot..i tak pandai bermadah pujangga, biarlah..
'
'
aku bahagia
'
'
JANGAN GANGGU GUGAT KEBAHAGIAAN KAMI
'
'

To my beloved husband, ape2pun rintangan yang datang, dugaan yang datang, selagi kita berpegang teguh ngan ikatan perkahwinan kita, insyaallah kebahagiaan itu milik kita..insyaallah di syurga pun Allah kurniakan kita sebagai pasangan jugak..Luv u so much

p/s: 16 nov ni besday mama...lalalallalalalallalalalalallal

No comments:

Post a Comment

Sila taburkan pendapatan anda di sini